De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta CAFFEO VARIANZA CSP BLACK Volautomatische espressomachine F570-102 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Familie Leenen 11-05-2017

Melitta Varianza CSP

Mooi apparaat, eenvoudige bediening, helder en duidelijk display, recepturen zijn eenvoudig in te stellen

Pluspunten

• recepturen eenvoudig aan te passen
  • helder display
  • bediening is eenvoudig
  • start snel op, nagenoeg geen wachttijd
  • compact formaat

Joke Buckens 17-03-2017

melitta varianza csp

Heel eenvoudig te bedienen. Alles op eenvoudige manier te regelen naar persoonlijke voorkeuren. Zeer eenvoudig wat betreft onderhoud. Maakt het perfecte bakje koffie met zeer uiteenlopende mogelijkheden. Voor ons de machine die onze wensen helemaal beantwoord

Pluspunten

• Onderhoud
  • Instelmogelijkheden
  • Temperatuur
  • Vormgeving

Minpunten

• Lawaai malen

Pael 14-02-2016
Een geweldig apparaat!
Met 10 recepten (allemaal instelbaar)voor koffie, melk opschuimen en thee maken, is deze machine echt compleet. Met minimale voorbereidingen kun je ook chocomelk, anijsmelk of cup-a-soup bereiden.
Na eenmalig programmeren van alle voorkeursinstellingen is deze machine met één druk op de knop te bedienen. Vormgeving is strak en compact.
Over duurzaamheid is nog weinig te melden.
Door de toepassing van veel kunststof lijken sommige onderdelen kwetsbaar. Maar dat zal de tijd leren...
Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop en hopen nog heel lang middels 'My Bean Select' functie met de smaak van koffie te kunnen blijven experimenteren!